Vedení společnosti dává na vědomí všem zákazníkům a dalším zainteresovaným stranám, že v souladu se svým Kontextem, resp. interními a externími aspekty jsou zavedeny následující principy systému řízení:
- Zákazníci i dodavatelé jsou považováni za partnery podílející se na kvalitě našich výrobků a služeb.
- Požadavky zákazníka jak v oblasti montážních prací, tak z oblasti výroby musí být podrobně analyzovány ke správnému pochopení jejich potřeb, poskytnutí služby standardní vysoké úrovně a zvyšujících se požadavků.
- Zvyšování kompetence zaměstnanců.
- Hodnocení úrovně profesionality zaměstnanců a vhodnými motivačními opatřeními podporování jejich růstu
- Důsledné dodržování systému managementu kvality a pomocí jeho nástrojů zajišťování trvalého zlepšování systému managementu kvality.
Na základě toho byla stanovena tato politika kvality s následujícími zásadami:
- seriózní a partnerská spolupráce zaměstnanců společnosti se zákazníky se zaměřením na uspokojování požadavků zákazníků ohledně kvality a termínů realizace služeb,
- dodržování platné legislativy a souvisejících norem, včetně legislativy související s BOZP a požární ochranou,
- plnění požadavků certifikovaného systému managementu kvality dle EN ISO 9001 s důrazem na procesní řízení a systémový přístup k managementu,
- podpora identifikovaných procesů, jejich monitorování a neustálé zlepšování, včetně udržování a rozvíjení vědomí pracovníků cílených výcvikem,
- přijímání opatření a rozhodování zakládající se na faktech,
- optimální zajišťování a zapojení pracovníků k efektivnímu využívání zdrojů,
- vyžadování požadované úrovně kvality na straně dodavatelů a upřednostňování prevence před odstraňováním následků,
- identifikace a řízení klíčových dodavatelů služeb za účelem zajišťování shody ve všech oblastech procesů,
- touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se vedení společnosti zavazuje neustále zlepšovat zavedený systém a poskytovat veškeré zdroje potřebné pro naplnění Politiky a Cílů kvality
Od svých spolupracovníků vedení společnosti očekává:
- Uvědomění si, že zvyšování kvality se neomezuje jen na kvalitu výrobků a služeb, ale na funkci celého organizačního systému společnosti,
- Vzájemnou komunikací a spolupráci při zlepšování pracovního klimatu,
- Dodržování stanovených postupů pro výkon jednotlivých činností,
- Dodržování bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí,
- Využití nově získaných poznatků ke své práci,
Ztotožnění se s touto „Politikou kvality“, - Věrnost ke společnosti a jejich strategickým záměrům,
V Ostravě, 1.2.2021
Ing. Petr Filipec, Ph.D.