Politika kvality

Vedení společnosti dává na vědomí všem zákazníkům a dalším zainteresovaným stranám, že v souladu se svým Kontextem, resp. interními a externími aspekty jsou zavedeny následující principy systému řízení: 

  • Zákazníci i dodavatelé jsou považováni za partnery podílející se na kvalitě našich výrobků a služeb. 
  • Požadavky zákazníka jak v oblasti montážních prací, tak z oblasti výroby musí být podrobně analyzovány ke správnému pochopení jejich potřeb, poskytnutí služby standardní vysoké úrovně a zvyšujících se požadavků.
  • Zvyšování kompetence zaměstnanců.
  • Hodnocení úrovně profesionality zaměstnanců a vhodnými motivačními opatřeními podporování jejich růstu
  • Důsledné dodržování systému managementu kvality a pomocí jeho nástrojů zajišťování trvalého zlepšování systému managementu kvality. 

Na základě toho byla stanovena tato politika kvality s následujícími zásadami:

  • seriózní a partnerská spolupráce zaměstnanců společnosti se zákazníky se zaměřením na uspokojování požadavků zákazníků ohledně kvality a termínů realizace služeb,
  • dodržování platné legislativy a souvisejících norem, včetně legislativy související s BOZP a požární ochranou,
  • plnění požadavků certifikovaného systému managementu kvality dle EN ISO 9001 s důrazem na procesní řízení a systémový přístup k managementu,
  • podpora identifikovaných procesů, jejich monitorování a neustálé zlepšování, včetně udržování a rozvíjení vědomí pracovníků cílených výcvikem,
  • přijímání opatření a rozhodování zakládající se na faktech,
  • optimální zajišťování a zapojení pracovníků k efektivnímu využívání zdrojů, 
  • vyžadování požadované úrovně kvality na straně dodavatelů a upřednostňování prevence před odstraňováním následků, 
  • identifikace a řízení klíčových dodavatelů služeb za účelem zajišťování shody ve všech oblastech procesů,
  • touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se vedení společnosti zavazuje neustále zlepšovat zavedený systém a poskytovat veškeré zdroje potřebné pro naplnění Politiky a Cílů kvality

Od svých spolupracovníků vedení společnosti očekává: 

  • Uvědomění si, že zvyšování kvality se neomezuje jen na kvalitu výrobků a služeb, ale na funkci celého organizačního systému společnosti,
  • Vzájemnou komunikací a spolupráci při zlepšování pracovního klimatu,
  • Dodržování stanovených postupů pro výkon jednotlivých činností,
  • Dodržování bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí,
  • Využití nově získaných poznatků ke své práci,
    Ztotožnění se s touto „Politikou kvality“,
  • Věrnost ke společnosti a jejich strategickým záměrům,    
     
                                                                                                          
    V Ostravě, 1.2.2021

                                                                                                                                     Ing. Petr Filipec, Ph.D.